HÄR SKA DET TACKAS....




Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Jag hade jag tänkt o börja morgonen med att tacka två personer.
Först måste jag tacka världens finaste Egoinas mamma . Hon har länkat till lilla mig i dag och jag blev så glad. Vilken underbar sätt o börja veckan.
 Sen ska jag tacka en man som kommenterar här ibland. Han heter Janne. Mannen min har nu hittat någon som tycker synd om honom  och han tycker ju förstoss att det är jätte roligt. I går hade då Janne lämnat en kommentar och mannen råkade läsa den och kastade sig direkt på sin ölmage och sa att nu måste jag göra som Janne sa och börja massera honom. Så tack, tack Janne jag fick massera hans rygg tills fingrarna var blåa. Han hotade o skvallra till dig annars. Så tack, det var snällt av dig...

Janne

HAHAHA! Varsågod. Men du ska inte se det så, du ska vara glad att du fick massera honom.

Det är bra att VI börjar få pli på dig. ;D



Mannen: Bra att jag kan vara till hjälp. Glöm inte att tala om ifall din vackra fru inte sköter sig så ska jag skälla på henne. ;D

till Janne

sv. mannen hälsar att du är hans favorit bloggläsare och han har låvat o skvallra när jag inte uppför mig.