HELGENS LOPPISFYND 1

Trodde ni verkligen att jag inte köpte något på loppis förra helgen ? När har det hänt ? Aldrig.
Så här har vi lite fynd ...

EN SMYCKESKRIN/SPELTOSA. NÄR MAN ÖPPNAR LÅDAN DÅ DANSAR CLOWNEN OCH DET SPELAS MUSIC. JÄTTE FINT TYCKER JAG, 20 KR



IKEA FOTORAM, 10 KR
PIPPI TAVLA, 10 KR



EN VINDSPEL(ELLER VAD DET NU HETER). FINT ÄR DEN I ALLA FALL. HÄNGER I TESSYS FÖNSTER NU, 10 KR



HELT NY LJUSTAKE(PRISLAPP KVAR 75 KR), 5 KR. JÄTTE FINT NÄR DET ÄR TÄND



SIA LÅDA FÖR SMÅSAKER, 30 KR



NY NALLE, 20 KR



TESSY VILL ÄTA UPP NYA NALLEN



Ellis

Jag hatar o köpa andras skräp, men de kul o stå i en loppis o sälja :D:D

Anki

Jättefina saker, lådan tyckte jag jättemycket om



Kram

Ellis

Jag är en sådan som oftast kastar saker, väldigt pedantisk av mig och vill ha de rent hemma :D



sv: Haha skratta på du! :O

fashionhaggan

jäklar vad du är bra på att fynda, har ni många bra där du bor?