HELGENS LOPPISFYND 2

Jag fortsätter o tråka ut er md mina loppisfynder...

3 SKÅLAR + 3 TALLRIKAR, 30 KR IHOP



3 LJUSLYKTOR , 30 KR IHOP



JACKA, VERO MODA, 5 KR



EN FIN BABY SET, LINDEX, 5 KR IHOP



BYXOR+ TRÖJA, CUBUS, 5 KR IHOP



PIPPI KLÄNNING, 5 KR
SOMMAR KLÄNNING, H & M, 5 KR



TRÖJA, H & M, 5 KR



JEANS KLÄNNING, H & M, 5 KR
LEGGINGS, 5 KR



KOFTA, FIX, 5 KR
JEANS KJOL, 5 KR



HELLO KITTY TRÖJA, H & M, 10 KR
HELLO KITTY BYXOR H & M , 10 KR
HELLO KITTY STRUMPBYXOR, H & M , 5 KR
HELLO KITTY MÖSSA, H &M , 5 KR

Malin-mmcs

Fina fynd...vad är det för loppis?

Gun

Vilka fynd! Var får du tag i alla kläder?

ävelicious

ja det e fin!



gillade skålarna:)

emma

Så fina kläder du köpt till dina söta barn:)



Hur gammal är du? du är väl ganska ung o rdan 3 barns mamma, hur känns de:P?



är de mkt snö, ligger de kvar?

kram

Janne

Ok, nu har jag läst klart allt du skrivit under oktober månad och det jag trodde stämmer. Du är vansinnigt rolig och mycket produktiv. Gillar speciellt sättet du mobbar din man på men som försvarare av dom förtryckta så kan jag ju passa på att meddela att jag hädanefter står på hans sida. ;D



Och efter alla loppisfynd du har gjort så behöver ni väl snart köpa ett extra hus bara för att förvara dom va? ;)

Förvirrade Morsan

jag gillar att titta på dina loppis fynd=)

thenaughtygirls

ja hon e riktigt bra :)

till JANNE

Sv. Läst alla oktober inlägg ? Men stackars människa.

hahaha tycker du dynd om mannen min ?

Janne

Hahaha, klart jag tycker synd om honom så mobbad som han är. ;D



Nä jag skoja. Jag är lite avundsjuk på honom som träffat en så söt rolig kvinna. Men jag tänker fortfarande stå på hans sida när du mobbas med honom. ;D