KÄR I ULLARED

Nu är det kört. Jag är  kär i Ullared. Kollar på femmans nya tv program om Ullared och det var kärlek vid första ögonkastet. Vilken shoppin.Jisses vad mycket grejer....
Så mannen, nu  vet du vart vi ska åka på semester nästa år ? Försök inte ens o komma undan.
Gun

Satan också! Jag missade Ullared! Får väl kolla på någon repris..

Sv: Jag vet, det går inte att undgå att märka att ni har en underbar relation där ni skojar om allt. Jag tycker ni verkar helsköna!:)

JONNA

sv: hihi ja visst e den vacker! : )

emma

hur vet man om man har mkt mjök?



oh, ja missade ullared programmet idag..var de bra?

kram

Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Ja dit måste man ju åka!!

Emmeli

Nu ligger bilder ute!:D

thakock

ja, jag sa jju att du måste åka dit! Det är sååå värt det! =D

tarja

Vi åker dit ganska ofta sambon och jag... men det kan man göra när man inte bor långt ifrån...

Nordh

Hehe, ska till Ullared på Lördag! :)

Malin-mmcs

TACK desamma!

Ullared är toppen!! O nu bor vi bara ca 3 timmar därifrån så det blir lite då o då...=)