KVÄLLEN

Trevlig fredag till er. Vi sitter just nu o kollar på TV. Gissa på vad ?

              

Vist är hon fin, kinesens dotter?

Jag ska försöka o gottgöra lite till er o svara på alla kommentarer nu. Ni som har blogg svarar jag i eran blogg o ni som är anonyma eller inte har blogg svarar jag under samma inlägg som ni har lämnat kommentaren. Precis som vanligt. Jag liger ju lite efter med mina svar. Så blir det när man vill svara på allas kommentarer. 
 

 Förresten vill ni se vad jag fick i kaffet imorse ? Ja ni får titta i alla fall.



 Jag öppnade en ny mjölkförpackning o hällde mjölken i kaffet si så där lite morgontrött. Det bara ramlade ur en stor  klump i kaffet. Mjölken var så syr så en sked kunde stå upp i muggen.Trevligt. O ingen annan mjölk hade jag heller hemma. Förstår ni ? Leva utan kaffe ? Jag ? STACKARS MIG.....

   Nu ska jag få fotmassage av mannen min. Lyxigt va ?
f

okej ^^

vesna.blogg.se

kul =) härligt!

Emma

jepp , dem va fina den prylarna.. hehe vad sött fotto på carmen ly. Fin idol t.shirt:P.



va gör ni denna fredag?

kram

thakock

Usch så hemskt med den mjölken! =O



Vilken trevlig karl du har! ;)