MANNEN, JAG O HITLER

Mannen har köpt en ny telefon på loppis för 40 kr och tjatat flera gånger om hur billigt det var. Nu skulle han då packa upp den.

MANNEN: Inte konstigt att det var billigt, den är ju tysk o passar inte våran jack.
JAG: Hur ska vi göra nu då ? Jag kan ingen tyska .
MANNEN: Va ??
JAG: Jag kan ju bara säga HITLER.
MANNEN: Men HITLER är ingen tysk ord, det är ju ett namn.
JAG: Men då är det kört.
MANNEN: Vad då hade du tänkt o säga HITLER, HITLER när du svarar på telefon ?
JAG: Vad då ? Får man inte det då?
MANNEN: Ju då, men kanske inte så populärt.
JAG: Då får jag börja läsa tyska då.
MANNEN: Är det inte billigare o kasta telefonen bara o köpa en annan?
JAG: Tycker du inte att du har köpt färdigt nu för ett tag ?
http://gaabriiellaas.blogg.se

ska säga det till henne från er söta läsaren :D

http://gaabriiellaas.blogg.se

ska säga det till henne från er söta läsaren :D

vesna.blogg.se

jaa fin =)

Wilma[FOTOBLOGG]

Hej!



Jag driver en fotoblogg och just nu är jag med i en fototävling hos Nilma. jag skulle vara jättetacksam om du röstade på mig<33 Jag har bild nr 3.

Din röst betyder guld♥ klicka där för att rösta ---> http://nilma.blogg.se/2009/november/veckans-finalister.html



//Weja



P.s Om denna kommentar räknas som reklam och du inte vill ha det så ber ja om ursäkt och du kan bara ta bort kommentaren

Isabel

Hahaha, så härliga ni är, älskar ditt sätt att skriva! Du bjuder verkligen på dig själv <3

Janne

HAHAHA! Här mina damer och herrar har vi ett typexempel på parförhållandes orättvisor. Hon spenderar hundratusentals med pengar på loppmarknad och han råkar spendera 40 spänn på en pryl och hon påpekar genast att HAN handlat för mycket. ;D

till Janne

sv. HAHAHA så är det ALLA pengar är mina hahaha .

Och då får han LÅNA 40 kr av mig o vad köper han ? En tysk telefon. Jag sa ju att man kan inte låta honom o ha pengar.