MANNEN, JAG O KÄRLEKEN

I de finaste stunderna....

JAG: Kärleken brinner inom mig..
MANNEN: Vad då ? Brinner du ?
JAG: Nej, kärleken.
MANNEN: Va ? vart då ?
JAG irriterat: I N O M   M I G !!!!
MANNEN: Vad då ? Ska du brinna ner ?
JAG: Nej glöm det . Jag försökte o vara romantiskt.
MANNEN: Ahaaaaaaa..
Romantik är så överskattat.
cassandra

tack så jätte mycket:)

Tiny

hahaha nej men vad surt, hatar när man försöker vara lite rolig / flirtig och så går det inte hem xP



har en fråga bara, varför är du 3.5-barnsmor och inte 4? :P syftar på din header! hihi

Isabel

Haha, mitt i allt trätande så märks ju ändå kärleken.



Än mår jag kanonbra, har inga svårigheter med något. Inget illamående, inga konstiga behov i matväg. Kissar betydligt fler ggr men annars ingenting.. Är det normalt?

Em

Men om du brinner inom dig så har ju han brandsläckaren!! Fattar han INGET eller? ;D

Sv: När Egoina flyttar så bryter vi all kontakt! Moahaha! Nää, vi får nog våra små samtal ändå. :D

marre

Hahaha! Guud va kul! ;)

Malin

Haha, nä, romantik är överskattat! :D

Sv: Ja, dom är fina. :D Inga skor man kanske har till vardags ;) haha.

Förvirrade Morsan

sv; tack=)



jag vet inte, tror att det är för att din personlighet syns mer. du skriver om allt och inget, bra variation=)

Gun

Hahaha, ja romantik är överskattat. Det är lika bra att intala sig det, annars blir man så besviken.

Janne

Hahaha, helt rätt! Romantik är helt klart överskattat. Ingen idé att hålla på med sånt, gå direkt på sexet istället. ;D

Isabel

Ja, det låter ju faktiskt inte alls jättemysigt med allt sådant illamående så jag är väl en på miljonen som inte har sådana symptom och jag ska väl vara glad. Men jag vet itne, blir lite orolig för att jag inte kommer känna något alls..

Anki

Det är väl gulligt att vara romantiskt,



Kram o Natti Natti

Ellis

Hahah män alltså!

till Janne

sv. Håller faktiskt med dig.