MANNEN, JAG OCH KOMPISEN THE KING

Mannen och jag äter lunch på lördag och jag klagar över lampan.

MANNEN: Ska vi flytta på lampan nu igen ? Du måste ju bestämma dig någon gång annars ser taket ut snart som shveits ost.
JAG: Jag måste ju tänka på det.
MANNEN: Du har ju tänkt i 2 år nu.
JAG: Det har jag inte alls. Bara 23 månader. Huset är alldeles för litet för den här bordet.
MANNEN: För litet ? Känner du någon som har större hus?
JAG: Ja, massor med folk
MANNEN: Vem ?
JAG: Ja... KUNGEN
MANNEN: Du känner kungen ?
JAG: Ja, jag träffade honom på loppis idag faktiskt
MANNEN: Aha och ni hade det trevligt.
JAG: Ja, han köpte faktiskt en klänning till Silvia för 5 kr. Blommig o fin.
MANNEN: OK några andra människor då ?
JAG: Massor.Julia Roberts, Bruce Willis, Madonna...
MANNEN: Och när har du träffat de då?
JAG: Hela tiden faktiskt. De alla har varit i vårat vardagsrum.
MANNEN: Jag ger upp.. du vinner.. säg bara till när jag ska flytta lampan IGEN.


ps
det är inte bara lampan jag får flytta runt utan alla möbler.Skulle sätta hjul på alla möbler skulle spara min rygg.
mannen

Malle - Hockeyfru

haha oja, de gick åt en kanna kaffe och lite statoil kaffe på de :P haha hjul på möblerna är ingen dum ide alls!

Ellis

HAHAHA håller med mannen!



åH BLIR SJUKT SUGEN PÅ KAFFE PGA MALLES KOMMENTAR!



Estland har finaste flaggfärgerna tycker jag :p

vesna.blogg.se

jaa =)

Janne

HAHAHA! Du är knäpp! :D

till Janne

sv. tack för komplimanget