MANNEN O JAG- BORTTAPPAT HJÄRTA.

Efter frukosten sitter jag o mannen på soffan. Jag la min huvud mot hans bröstkorg för att höra hans hjärta ticka. Mannen har en klaffprotes som tickar väldigt högt o fort o jag tycker det är så läskigt fast ändå kan jag inte låta bli o lyssna ibland.

JAG: Ditt hjärta slår inte.
MANNEN: Då är jag väl död.
JAG: Du  skulle bara våga.
MANNEN: Du sa ju att hjärtat slår inte.
JAG: Nej, jag hör inte det. Vart är det ?
MANNEN: Det har väl flyttat.
JAG: Utan att adressändra ?
MANNEN: Det vill väl inte bli hittat.
JAG: Är han rädd för mig eller ?
MANNEN: O NEJ,snällare kärring finns inte.
JAG: Du vill slippa åka till IKEA va?
MANNEN: NEJ, tror du ?


ps
skulle inte vilja åka till marieberg finns inte kuligare ställe............. Törs inte dö då slår hon ihjäl mig
mannen

UPPTATERING:  JAG HADE SKRIVIT BORTTABBAD HJÄRTA HAHAHA .... ÄR MAN BÅTFYKTING DÅ ÄR MAN.
j

SV:Ja hon är jätte söt! Allt bra?

Gun

Hahaha! Ha det så trevligt på Ikea!:)

vesna.blogg.se

:D

http://gaabriiellaas.blogg.se

visst är den nice :D

Anki

Så gulligt



Kram