MANNEN O JAG+ BOTOX I ÖLMAGEN

Jag har varit inne på LIDL o handlat mat. När jag kommer tillbaka till bilen frågar MANNEN vad jag har köpt.

MANNEN: Vad har du köpt nu då?
JAG: Botox
MANNEN: Har du köpt botox i piller form?
JAG: Ja visst.
MANNEN: Så det är vad du föder mig med.
JAG: Fan också.Nu är hemligheten ute.
MANNEN: Så det är en massa BOTOX i min ölmage.
JAG: Men har du inte fattat någe? Ser du några rynkor på ölmagen?
MANNEN: De har du rätt i.
JAG: Så nu ser du att jag älskar dig.
MANNEN: Nu fattar jag ingenting.
JAG: Och det ska vara något nytt ?
Gun

Hahahahaha!! Klart han inte fattar när hjärnan slutar utvecklas vid tolv..;)

Egoinas mamma

Hahaha! Jag försöker att få bort lite botox..

Sv: Om man äter för mycket fett blir man illamående (om man inte är van). Poängen är att fett gör dig snabbt mätt och sitter i väldigt länge och det är bland annat därför dieten (bland annat) fungerar även som bantningskur.

Egoinas mamma

Det påstås att det är BRA för kolesterolen. Du kan läsa mer på Kostdoktorn, det är den sidan jag har länkat till innan när jag har skrivit om dieten. Informationen verkar vara tillförlitlig, men jag fick omvärdera allt jag har hört och läst innan.

Ellis

Hahaa män förstår INGENTING!