MANNEN O JAG-GOD MORGON ÄLSKLING

Hoppas ni har sovit gott. Här forsätter djävulskapet med datorerna..
Skickade mannen till jobbet redan vid fem tiden mätt o glad, men morgonen började så här...

MANNEN: Dags o vakna. Kungen vill ha kaffe.
JAG: Ja vist, slaven går upp direkt.
MANNEN: Har du såvit gott ?
JAG: Nej, inte precis.
MANNEN: Vad var det då?
JAG: Jag drömde att du bodde kvar och det blev ju inte mycket bättre när jag vaknade. Mardrömmen bara fortsätter o fortsätter....
MANNEN: Tack du. Jag älskar dig med. Upp med dig o fixa kaffe nu kärring.
JAG: Ja , min majestät.
Malle - Hockeyfru

hihi tack! hhahahha herrejisses, den va bra..mardrömmen bara fortsatte hahaha:D

j

Allt bra idag? :D

emma

sv; hehe jadå det gjorde jag:p

Jennie

hahahaha va snälla ni e mot varandra ;)

Janne

HAHAHA!

Men du avslutade på rätt sätt varjefall! ;D