MANNEN O JAG- HJÄRNBLÖDNING

Diskussion som vi hade i går när mannen tog blodprov(läs morgonens inlägg)

MANNEN: Det var kanske inte så bra.
JAG: Vad då ?
MANNEN: Jag ligger högt i blodvärdet.
JAG: Vad kan hända nu då ?
MANNEN: Ja, det är risk för HJÄRNBLÖDNING bland annat.
JAG: Omöjligt.
MANNEN: Vad då ? Vill du påstå att jag har ingen hjärna ?
JAG: Jag har inte sagt något...
Angelica

Ja det är faktiskt jätteskönt!

men kanske är lika illa med "måndagsångest"?

Lisa

Haha, vilken diskution!

Jopp dom är värst , spec. när dom inte är så snälla:S

Ellis

HAHAHAH så elak du är!! :D



sv: jo på lördag blir det utgång! :D

moa<3

Idag var det första skoldagen för mig efter höstlovet.

emma

sv; hehe okej, det är dock inte så svårt:p

ELLEN - eeederholm.blogg.se

okej =)

tack så mycket

Egoinas mamma

Hahaha! Du skulle kunna säga att du anser att han måste ha så många hjärnceller att det inte är plats för någon hjärnblödning.. :D

Jennie

hahahaha ;D



svar: haha yes det är jag :)

Julia [ Fotobloggen ] ♥

jood:D

Lisa

haha tack du ? haha eller?

Förvirrade Morsan

alla denvers tänder verkar komma på en gång... det är ju bara en dryg månad sen han inte hade en enda ;) så det är gnälligt värre här hemma!

Jennifer på Fashioncut

Nej det kanske inte var så bra det :)



SV: Tackar så mycket :D



Men när man väl hittar dom så stannar dom länge :)

Anonym

Sv: Jo, rallarcupen är en handbollscup som går årligen här i Kiruna.



Jo, det är ganska kallt här uppe just nu. Blåser gör det såklart också.. Inte kul alls :P

Gun

Hahahahaha! Det var inte snällt..men roligt.