MANNEN O JAG- TELEFONSAMTAL

Mannen o jag pratar i telefon....

JAG: Har du läst min blogg i dag ?
MANNEN: Nej, jag har inte hunnit.
JAG: Vad då inte hunnit ? Vad har du gjort hela dagen då ?
MANNEN: Ja, inte så mycket. ..jobbat bara
JAG: Det är väl ingen orsäkt.
MANNEN: Förlåt så mycket min höghet. Jag ska läsa den så snart jag kan parkera bilen.
JAG: MORRR.....
MANNEN: OK jag läser nu...

Tystnad ett tag....

MANNEN: HAHAHAHA...

Tystnad ett tag

MANNEN: Vad då min dotter? Har jag tillverkad henne ensam?
JAG: Det har jag misstänkt hela tiden.
MANNEN: Vad har min perfekta dotter gjort nu då ?
JAG: Ja inte så mycket. Hon har ritat på soffan med en röd penna, håppat i sängen, tvättat tungan var tionde minut och gömt sig i tvättstugan för att jag inte skulle hitta henne o se att hon hade bajsat i blöjan. O allt detta innan klockan han bli nio på morgonen.
MANNEN: Usch.. Bara massa falska anklagelser.
JAG: Du kanske vill ta med henne till jobbet?
MANNEN: prr.pr.........dålig mottagning...hallo...hallo...
vesna.blogg.se

haha=P

Malin

Haha, barn är allt härliga! :)

JONNA

sv: hehe ja. det är riktigt kul! : )

thakock

Hahahah =D



Godmorgon!

Linda - ndaiL

Ja, det känns super :D

simone

SV: Du tycker också om DH? Sjukt bra serie det :D

Mina

Tack för din röst.HA en skön onsdag.kram

f

hehe okej ^^