MANNEN O JAG- JAG ÄR VRÅNG IDAG

Jag är lite vrång idag, men bara puttelite
Mannen ringer klockan sju på morgoinen..


MANNEN: Är du vaken ?
JAG: Nej, jag går o pratar i sömnen.
MANNEN: Ja, ja men du är vaken nu kanske ?
JAG: Det vet man alldrig.
MANNEN: Neheh och vem ska veta det då?
JAG: Tänker inte säga.
MANNEN: Neheh. Är du lite vrång idag ?
JAG: Det är jag inte alls. Du är dum.
MANNEN: Men du kanske älskar mig ändå?
JAG: Det beror nog på hur man tar det .
MANNEN: Och hur menar du nu då?
JAG: Om du har tänkt o jobba länge idag  kan kärleken ta slut kanska snart, men om du har tänkt o komma hem snart med bakverk då kan kärleken räcka kanske ett tag till.
MANNEN: Men jag har ju inga pengar med mig.
JAG: Ja , det är väl inte mitt problem. Är du inte en man ? Du kan ju lossas att du är MC Gayver.
MANNEN: Vad då ? Ska jag göra en flyplan av en fickkniv o baka tårta av en russin ?
JAG: Det är väl inte så mycket begärt eller ?
MANNEN: Nej, jag får väl fixa en bakelse då.AH så typisk dig o lindra mig ront fingret..
JAG: Jag ? Ja är helt oskyldig. Jag försöker bara hjälpa dig. Jag är jätte snäll.
MANNEN: Jag tror inte att folk fattar hur jag har det.
JAG: Det är tyr det annars skulle de anmäla mig för MAN plågeri?
MANNEN: Ja du ser. Det kanske finns snälla kvinnor där ute.
JAG: Knappast.

Ringer till mannen en halvtimme senare  o läser våran samtal innan jag ska publicera den..

MANNEN: Ja så har jag det.
JAG: Du har det mycket, mycket värre ju enligt dig.
MANNEN: Ja men det kan du inte skriva. Då polisanmäler de dig. Och vem ska då ta hand om mig?
JAG: Vad då ? Du är väl man o kan ta hand om dig själv ?
MANNEN: Du har gjort mig handikappad ju.
JAG: Jag ??
MANNEN: Innan vi träffades överlevde jag ju utan dig, nu vet jag inget o kan inget.
JAG: Ja precis ÖVERLEVDE. Nu har jag fått ordning på dig o räddat resten av kvinnofolket från en förvirrad man.
MANNEN: JA ÄLSKLING.
JAG: Glöm inte bakelsen.
MANNEN: JA ÄLSKLING.

Malin

FB= Facebook

simone

Haha stackars karl :D

julia [Fotoblogg]

hoppas jag också.

Änn så länge ligger jag med feber så kan ju inte direkt säga att det har blivit bättre men hoppas att jag snart blir frisk igen.

thakock

hihih... =D Bara ge han!

vesna.blogg.se

klicka på där man röstar, o skapa egen omröstning..

attis

Hej vännen. Jag bara skrattar häråt er konversation.. Det är tur att ledsenheten går över och att man kan minnas med glädje. Ha en bra dag och hoppas du får din bakelse nu.

Kram

Janne

HAHAHA! Ni är för roliga! :D

Jag är övertygad att mannen har med sig bakverk till dig när han kommer hem. Han är ju trots allt en man och en man fixar allting han själv vill (eller blir tvingad till av sin fru).



Mannen: Jag förstår hur det känns när hon har dig i greppet! Säg inte detta till henne men hon verkar vara en pärla även fast hon är hård. ;D

fashionaggan

haha, ni verkar ha det kul ihop, så ska man ha det!

Malin

Gillar era konverstioner...de är helsköna =)