MANNEN OCH JAG-LITE MÖGEL BARA

Mannen har kommit hem efter 2 dagas jobbande när han har suttit i en liten bil med en annan man.
 Som en duktig fru luktar jag över min hemkommen man för att kontrollera vart han har varit.

JAG: Men du luktar ju inte alls illa. Är du säker på att du har jobbat?
MANNEN: Ja, det tror jag
JAG: Men du luktar ju bara lite mögel, inte alls illa.
MANNEN.Vilken tur då. Inte avlopp som förra gånger då ?
JAG: Nej älskling. Lite grönmögel bara.

ps
man får vara glad för det lilla
Janne vi måste hålla ihop
mannen
Ellis

sv: Hahaha kommer de finnas några kvar om du skaffar en fjärde? :P



Varför flyttade ni ti sverige om man får fråga? :D

Ellis

Hahahaha 5 barn till? Vill du ha ÅTTA BARN kvinna?



Haha riktig lyxfru I say! ;)

Ellis

Haha förresten, möglade mannen din i bilen? Var det så instängdt och äckligt där inne att det bildades grön mögel på honom? haha

Ellis

sv: ÅTTA BARN? Gosh... Är mannen med på det!? Om jag skall gifta mig med Romeo så har jag läst på hans facebook att han vill ha MINST 5 barn. Jag har tydligen ingen egen vilja där :P

Ellis

Kadri hahaha du är ren kärlek <3 hahaha

Ellis

sv: hahaha jävla barnfabrik! :O Min fabrik är ej öppen ännu! :D Han får vänta

Ellis

Haha då får han göra det, gillar mannen också massa barn? :D du kan ju skaffa ett eget dagis ju! :D

Ellis

HAHAHA man skulle nog dö om man hamnade där under!! :D



Haha jag och Janne skaffa barn? Janne är inte Romeo ! ;P



Frågade Romeo nyss om 5 barnen, och han sade japp du får nog töjas till max för att de skall komma allihop.



VADÅ vill han att ja skall ha alla fem samtidigt?!

Ellis

haha bah jag tänker inte ploppa ur mig 5 barn på samma gång, de får gå i omgångar! :O



haha men Janne dyker ju aldrig upp fastan egoinas mamma väntar? hahaha

Gun

Hahahahaha! Vilkentur att han bara luktade mögel!:D

Ellis

sv: hahaha jo bli rik på kuppen skulle jag inte säga nej till. Skulle stormtrivas! :D

Janne

Hahaha, varför? Vad var det för lukt du letade efter? Parfym?



Mannen: Klart vi håller ihop. Jag står bakom dig i alla oväder som kan tänkas komma i ditt hus. ;D

K

hehe jo, jag försöker ibland =P



Haha ja mögel är nog iaf bättre än avlopp =D

till Janne

sv. parfym ?? Nej, nej jag är inte det minsta orolig att han skulle vara otrogen.