MANNEN OCH JAG-MANNEN KÖPER JULKLAPPAR

Jag lagar mat medans mannen är inne på KVD´s hemsida och kollar ront lite. Han köper vist julklappar?

MANNEN: De har 7000 kronljus.
JAG: Nej
MANNEN: Va inte så vrång nu.
JAG: Du får fortfarande inte köpa 7000 ljus. Det räcker med de fula ljus du köper på loppisar.
MANNEN: En OPERATIONSBORD då ?
JAG:Ja varför inte.
MANNEN:Vänta nu..jag får inte köpa lite ljus, men en operationsbord går bra.
JAG: Ja, juste.
MANNEN:TITTA de har snopp trosor.
JAG: Va, har de trosor med snopp ?
MANNEN: Det står snopp strings storlek 36-42
JAG: Får se... De heter SNOBBEN din papskalle.
MANNEN. Va heter snoppen SNOBBEN?
JAG: Det är en hund som heter SNOBBEN.
MANNEN: Ahah. Och hur i helsike ska jag veta det. Får jag köpa de då?
JAG: NEEEEEEEEJ
Alexandra

Åh ahahha! Herremingud.

Jennie

hahahahaha :D

Malin

Hehe..kan inte va lätt =)

t a k a i ♥

svar:

ja, det hoppas jag :D <3

moa

Nu gästbloggar min kompis Wilma<3