MANNEN OCH JAG- ONDA ARMEN

Mannen klagar över ont i högerarm. GNÄLL, GNÄLL....

JAG: Ja vad sa jag. Snart kommer hela armen o ramla av. Där fick du din vaccinering.
MANNEN: Ja  specielt att det gör ont  i höger arm.
JAG: Jag säger bara när ni alla går runt här på gatan och har blivit ZOMBIER skyll då inte på mig. Att ni då kommer o äta upp mig må väl hända.
MANNEN. Älskling !
JAG: Ja
MANNEN: Jag låvar jag älskar dig trots dina små fel.
JAG: Vad då ?
MANNEN: Du är ju söt o så men ibland är du bara lite för mycket. 

thakock

hhahah ni har väldigt kul ihop! =P

Egoinas mamma

Män gillar när vi är lite för mycket, det gör att de känner sig stora, det är enda sättet för de att känna sig stora. Kvnnor måsta tjata etc för att män skall tro att de är smartare!! :D

Sv: Det har varit rätt dött i blogg-världen i tre dagar. Vet inte om du också har märkt det, men Ellis som kommenterar hos mig säger samma sak.

thakock

hahah, det var gott också! ;)



sv: ja, man ser det på era konversationer. Ni måste verkligen vara lyckliga! =D

Egoinas mamma

Sv: Ja, jag fattar det i varje fall inte, jag har både borstat tänder och använder deo så odör kan det knappast handla om.. ;D

thakock

sv: haha ja, det får man göra! =)

Allting är möjligt, bara man vill!

Ellis

Hahaha män alltså :P

thakock

det är glas skåp med körbärsträd som ställning. Ett par vänner som inte ville ha dom längre så köpte vi dom. =) Ska ta bilder sen o lägga upp på bloggen. =)

emma

hehe jo, jag får ta och göra det..hur var eran fredag? var den bra trots att de va fredag den 13?

kramis