MANNEN OCH JAG- PSYKHJÄLP

Mannen och jag pratar om en bekant som ska gå till psykolog...

JAG: Jag skulle också behöva o gå dit.
MANNEN: Varför då ?
JAG: Inte vet jag. Det kanske behövs.
MANNEN: Gud bevare mig väl.
JAG: Va ?
MANNEN: Tänk dig själv. Hela svenska psykbryts eliten måste komma dit och det skulle ändå inte hjälpa.
JAG: Vad då ?
MANNEN: Men du är ju jätte trasig där inne.
JAG: Vart då ?
MANNEN: Där inne (och knackar mig på huvudet)
JAG: Det är jag inte alls. Jag är helt normal.
MANNEN: Och vilken värld lever du i ?
JAG: Den här så klart.
MANNEN: Du lever i ditt eget Kadri land
JAG: Och du är kungen eller ?
MANNEN: Vad trodde du. Jag är ju världens bästa man.

OCH SÅ KLÄR VI OSS I KADRI LAND. Någon som vill bli medborgare ?




ps
och så levde dom lyckliga i alla sina dagar.
mannen


Ps
Tack Janne för det stöd du givit mig i min svåra sjukdom.Nu är jag så frisk så jag kan försvara mig.
Du tyckte min fru är vacker jag kan bara hålla med tyvärr kan inte alla ha sån tur som jag.Hon är dessutom rolig ,tokig,sprallig,mamma till mig och våra härliga barn,dessutom är hon min bästa kompis,och bäst av allt MIN FRU som älskar bara mig och barnen
mannen
Anki

Det landet skulle passa mej perfekt



Kram

Qb

ja ok! :)

Lillsnörpa

:)

Lillsnörpa

:)

Em

Hah! Precis som att HANS land är bättre än Kadri-land!



Mannen: Jag tycker du låter lite svart sjuk? Rädd för konkurrens från Janne? ;D

Em

Svar till mannen: Menar du då att du har en tvättbräda eller en lite mer gumpig variant? Jag menar, så jag kan fråga Janne vad han har? Sen tror jag kanske inte Kadri VILL byta, det finns något mellan raderna när hon skriver.. ;)

Gun

Kadriland verkar vara ett roligt land att bo i!:D

Vilken gullig man du har som skriver så fint om dig. Eller så är han svartsjuk som Em tror....;)



Sv: Ska bli kul att läsa om du kommer på något att berätta:)

Janne

Mannen: Blir du svartsjuk på sättet jag skriver, säg bara till så slutar jag?

vesna.blogg.se

haha :D

Emmelist

tack :D

http://gaabriiellaas.blogg.se

thank you very mutch :)

till Janne

sv. MANNEN hälskar att han är inte alls svartsjuk och jag håller med. Vi båda tycker det är jätte roligt med dina kommentarer så det är bara o fortsätta.

Han försökte o skriva fint o gulligt om mig och egoinas mamma tog det som svartsjuka

Gun

Sv: Hahahaha! Jag förstod det också, jag skojade bara! Det märks att ni har det hur bra som helst:)

Jag förstår att du och mannen gillar Jannes kommentarer, det gör nämligen jag och min man också:)

Janne

Tack, och jag tycker det är kul att skriva här. För eran info så skrev jag min kommentar innan jag hade läst Em:s svar så jag trodde också att han var svartsjuk. Det ser faktiskt så ut.



Som sagt, tala om för mig OM jag skulle gå för långt. Jag vill nämligen inte trampa på några tår. Fram tills dess fortsätter jag som jag gjort. :D

Em

Mannen: Nu tycker jag Janne är mesig, eller hur mannen? Hehe, det hade ju faktisk varit kul med lite svartsjuka i blogg-världen. Kan du inte låtsas åtminstone? :D

till Janne

sv. Jag låvar han är inte alls svartsjuk. Han älskar ju att du håller med honom o tycker synd om honom. Det borde vara jag som är svartsjuk...hahaha

förresten vilken mage har du då ?

Janne

Hahaha, vilken fråga är det?

Min mage är bra och välmående och alldeles för stor.



Och sen är du så ond att mannen kan behöva all hjälp och stöttning han kan få. ;D

Janne

Förresten Em! Vad är du för elak intrigmakerska? Passa dig du, jag vet vart din blogg bor! ;D