MANNEN OCH JAG-RINNANDE HJÄRNA

Mannen vill att jag ska kolla vad han har fått i huvudet och pekar på ett ställe.

MANNEN: Men vad är det ?
JAG: Det är en liten  finne bara.
MANNEN: Ingen estländare då ?
JAG: Nej det är  din hjärna som rinner ut.
MANNEN: Men jag har ju ingen säger du.
JAG: Ja, då är det en estländare.
yasmine modell & blivande mamma

hehe den där va ju skön skrattar kraam

Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

vad tycker du är viktigast?

Att vara sig själv, elr som alla andra?

själv tkr jag man ska våga stå för den man är<3

Emmelist

ja eller hur :D det får du inte missa :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; ja, eller hur? :D

EMmelist

ja nog tror jag att du kan fixa hårrosetten alltid :D hur långt har du? du behöver ju inte använda allt hår.. ta hälften eller så kanske... då blire nog bra :D

Anonym

tror jag ocjså:D

t a k a i ♥

svar:

haha, så lite så! :D <3

randa

tack så mkt!:)

Malin

Haha, ni är allt bra tokiga ni! :D

Anki

En dag vill ja hälsa på i Kadri landet, en vacker dag, hahaahahaha, Ni är bra tokiga ni



Kram

paulina♥

sv: ja jag menar det :s

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Varsågod :)

emma

nej ja tror de är mer för ja har funktionshinder o har svårt o tolka andras behov ibland o svårt o lugna ner mig.. o då undrar hon hur ja kommer klara de när jag är stressad o barnet bara skricvker , eller att jag inte kommer förstå dens signaler och behov..



men vi får se hur de går..just nu mår ja pyton, jätte svårt o slappna av o drömmer madrömmar..jag kan inte njuta alls ngt nu..

K

hehe jo men problem med knäna har jag haft i snart 3-4år så =P Jobb och skola måste skötas ändå =)



Händer det nått mys hos er i helgen? =)

Simone

sv: Tack så hemskt mycket :D

sara

sv: ja det är rätt dyrt men nu på åhlens är det extra pris runt 75 spänn :)

http://gaabriiellaas.blogg.se

thihi :D

Jennie

hahaha söta ni e ändå :)

louize

Har förlorat massa vänner..