MANNEN OCH JAG-STACKARS MAN

MANNEN FÅR INTE HA EN FLICKVÄN. STACKARS HONOM....
Vi har ju besök i helgen av vår lossasån. Han har en hemlig flickvän som de smsar var femte sekund. Dessa unga som är så kära..

MANNEN: Var det flickvännen igen?
LOSSAS SÅNEN: Jag har ingen flickvän har jag ju sagt.
MANNEN: Men berätta nu hur är det  med flickvännen ? Jag är ju gift.
LOSSAS SÅNEN: HM ????
MANNEN: Ja, då har man inga vänner.
JAG: Eller flickor för den delen.
MANNEN: Du ser hur synd det är om mig.
JAG: Stackaren får du inte ha en flickvän ?
MANNEN: Nej, du blir ju agressiv då.
JAG: Vill du ha en flickvän till julklapp ?
MANNEN: Ja, tack.
JAG: Jag beställer en till dig på nätet då.
MANNEN: Vad då ? Gummi eller?
JAG: Ja. Du behöver inte vara så kräsen. du är ju en gammal gubbe du får väl da det du får.
MANNEN: Tack du. Jag tror jag struntar i den där gummidockan då.
JAG: Ahah och där försökte jag o bjuda till.

LOSSASSÅNEN sitter tyst och lyssnar på och undrar säkert vilket dårhus han har hamnat i .
 Han skulle bara veta.


ps
inget roligt får man ha
mannen
Mina

Ja det är en del.men man vet inte hur länge det varar..Ha en skön eftermiddag..

vesna.blogg.se

jaa riktigt fin =)

Mina

När man har tid för det är det skoj..men när prisen kommer man inte sitta så mycket som man göra ..

Gun

Om han gärna vill ha en flickvän kan ju du skaffa en pojkvän också. Ni kan få riktigt kul allihopa!;D

Isabel

Nämen, då får han faktiskt skylla sig själv, du har ju erbjudet dig :)

Malin

Sv: Tack så mycket! Och varsågod till dig. Du verkar ha en rolig vardag med en massa upptåg! :D

Malin

Sv: Tack så mycket! :) och varsågod! :D Du verkar ha en rolig vardag ändå!

- Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Hoppas verkligen på att det ökar. För nu sist jag såg, för ungefär 5 minuter sedan hade jag 38 stycken! :D

Isabel

Tack så mycket, vännen. Detta känns helt underbart nu.

Anonym

tack :D

vad pysslar du med då?

Anonym

blää vill inte!! hatar söndagar =(

vad ska du göra?

Anki

Ja ungdomar och derar kärlek



Kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; tack så mycket! :D

Ellis

Hahaha låter lite som min daddy de där :P



sv: tack så mycket för komplimangen,

Romeo kommer aldrig få sina 5 barn av mig - jag är död efter idag!!!!

http://gaabriiellaas.blogg.se

naj inte så mycket :)

Em

Vilken otacksam gubbe du har! Köp en porslinsdocka till han, vetja! :D Förresten, är inte han döds-sjuk? Och så orkar han tänka på att skaffa en flick-vän ändå? Ja, MÄN - säger jag bara! ;D



Mannen: Du skall vara tacksam för att du kommer till orda alls! :D

Anonym

ah:D