MANNEN OCH JAG- TEKNIK

Mannen tar kort och ska lägga de i datorn..

MANNEN: Det funkar ju inte. Det kommer bara gråa bilder.
JAG: Vad då ?
MANNEN: Allt är bara grått. Inget syns på bilderna.
JAG: Vad har du gjort nu då ?
MANNEN: Jag ? Det är din kamera som är trasig.
Jag kollar: Men älskling du måste ju trycka på knappen så du öppnar linsen när du tar kort.
MANNEN: Måste det vara så komplicerat.
JAG: Ja, jag förstår ju att den där STORA knappen gömde sig från dig.Tyvär har vi inte självfotograferande kamera.
MANNEN: Vill du leva eller ?

annsan_s

Tack för omtanken! Har inte gjort annat än sovit sen jag kom hem från jobbet. Jag blir väl vaken i natt.



Ha en fin kväll.



Kramar

Maria

Ni verkar ha det underbart du och mannen haha. Underbara barn ni har :)

//Maria

Lovisa

Lovisa

sv; haha, tydligen ^^

Leia ♥

Då har du missat något. :P

Janne

Hmmm, här tror jag faktiskt att du försöker bluffa med oss! Jag tror att du har blandat ihop namnen här, att du egentligen är mannen i berättelsen och mannen är du. Om så inte är fallet hade han en mycket dålig dag och var vansinnigt trött efter jobbet! ;D

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; ja, eller hur :D

Anki

Hahahahhahaahahaahha



Kram

till Janne

sv. tror du ja. Här pratar vi om en man som inte gör skilnad på tvättmaskin o torktumlare.