MANNEN VAR LEDSEN....

... FÖR HAN HADE INTE FÅTT NÅGON JULKALENDER . ALLA BARN SKA VÄL FÅ SIN EGEN OCH TJEJERNA HAR JU FÅTT VAR SITT...
NU HAR JAG KÖPT EN TILL HONOM SÅ HAN KAN ANDAS UT NU. DAGEN ÄR RÄDDAD.

Anonym

Hahaha klarar han av att öppna en lucka varje dag det är ju siffror också oj oj inte lätt för honom stackarn.Förresten fick han Hello Kitty hittade du ingen manligare hihi?

Veronica

ävelicious

åh nehee okeej :)

yasmine modell & blivande mamma

han e gammal men pigg o glad. nu ska jag kolla skräckfilm mår så dåligt idag. kram på dig

imane

det gick super!

haft en bra dag?:)

till veronica

sv.

jag kommer o bli upplyst om det av min hustru eller döttrar så oroa dig inte.

mannen

Anki

Vad du är gullig mot din man



Kram

it's fliz

tihi tack så mycket för kommentaren :)

tarja

Att du orkar göra så fina presenter jag är faktiskt lite avundsjuk. En annan drar sig ju för att slå in klapparna som ska öppnas på julafton :D

Min dotter har en exakt likadan julkalender! Och hon är 4...

Gun

Gud vad gulligt!:)

it's fliz

neej fett sööt :d