MIN FOTT ?

Mannen, jag o Jessica sitter i soffan o kollar på något obegripligt historisk program. Ja, han kollar o jag lossas att jag kollar. Plötsligt hör jag hur Jessica börjar bli orolig och trar hon i mig.

JESSICA: Min FOTT ? o visar mig sin fot. Då ser jag att det har blivit hål i strumpbyxorna och stortån tittar ut.
MANNEN:Nej, min FOTT, säger mannen från andra sidan av soffan.
Jessica tittar på pappans fot och sen sin egen fot och tittar då oroligt på mig: Vatt är min FOTT ?
Ellis

Haha ni är roliga ni!



sv: jo jag hitta ju dem på bilden, de går på 750:- och jag skall ha dem IDAG har jag bestämt :P

Malin

Sv: Tack så mycket! :)

Malle - Hockeyfru

ah dvd-box..fiffigt! :) hahhaha sött;D

Gun

Hahahaa, han får ju inte ta hennes fott!:D

Miss Dramaqueen

Vilken gullungeålder hon är inne i nu!=)

Simone

SV: Haha ellerhuur, påminner så mycket om vanligt yoghurt :D

julia [Fotoblogg]

ja verkligen.

Lycka till :D

Anonym

Hej vännen. Det finns inget så skoj som att lyssna på de små och deras funderingar. Visst fasen är livstid hela livet. Ha det bäst.

Kramen

Egoinas mamma

Hahaha! Vad sött!

Svv: Tack för gratulation! Du måste ändra din blogg-adress när du kommenterar! Den är fel och när man klickar på länken kommer man inte tillbaks till din blogg. Du kanske går miste om massor av återbesök och det är ju inte bra! ;)

Egoinas mamma

Sv: NU fungerade det! Det handlar om att du skriver in fel i bloggadressen. Till ex livetivillle (ett L för mycket - bara ett exempel, men det är något sånt.)