MINA GULLUNGAR....

 ...ska vara i tidningen nästa lördag..... Vad  tycker ni ? Svårt att tro att jag o mannen har så söta barn eller hur ?
 OBS !!   Ja ni ser inte fel. Jag har missat en bokstav och LITEN har blivit LIEN. Jisses 295 kr åt skogen. Det måste finnas medicin för såna som jag. För det här är ju illa....


Gun

Jättefint! Att du skrivit lite fel är inte hela världen. Det tänker man inte på när man ser era fina barn.

ävelicious

ja det får du ta och göra :)

vesna.blogg.se

gulligt =)



tänkte åka t london i 2 veckor typ =)

thakock

Vad gulligt!



sv: JA, när dom är förkylda så är dom så sjuka så ;)

Anna

Hej!

Gå in på min blogg och rösta på vilken video som var roligast!=)

birgitta

Så fina dem är ,men varför skicka du in det så sent ett helt år efter hon kom ...nästan

Jessica

Vilket fint kort! =) Gulligaste systrarna!

sv- Birgitta

sv. Tack. När Tessy var nyfödd hade vi en annons i tidningen att vi hade fått henne och då ville vi ha en med tjejerna som alla syns tydligt på bild, men det var svårt att få de o titta alla i samma håll. Så till slut fick vi ta hjälp av en fotograf. Och sen är det ju så att jag har bara glömt bort det hela också. Så fick det bli nu. Bättre sent än aldrig.