MMM.... BREGOTT

Dagen har varit full av katastrofer och jag har varit färdig o mörda Telia mera gånger än en. Men vem vill läsa om mina katastrofer ?
 Mycket roligare med bilder. Här har vi Jessica som har bestämt att man ska äta BREGOTT med sked....

MAMMA TITTA VAD JAG HAR HITTAT...



TITTA PÅ VAMPYRTÄNDERNA !!!!



MMMMMMMM.......DET HÄR VAR JU ROLIGT..



ÄR DEN DÄR MIN STORASYSTER ? JAG BORDE BLI OROLIG FÖR MIN  INTELLIGENS....

Jenny

Haha underbara bilder :) Man kan verkligen inte låta bli att le :)



Hoppas ni haft en fin kväll, kram Jenny

Emma

du verkar ha bussiga små barn du:)

Gun

Vilka glada gulliga barn du har.

Godmorgon!:)

Egoinas mamma

Vad söta era barn är! Jag var själv ofrivilligt barnlös i 10 år, fick beskedet att chansen för att jag kunde få barn var nästan nära noll. Egoina är mitt mirakel i livet. :D

Sv: Hahaha! Jag tycker det är jätteroligt hur folk tar i under mitt morgoninlägg. Känn dig inte elak, jag bad ju om det! ;)

Daniel

Så sött



Smör e ju så göööööttt!

emelie

gud vilka söta ungar :D