NYTT SÄTT O RAKA BENA ?

Jag var ju i går hos tandläkare som ni vet. Ja, jag kommer o berätta senare hur det gick och visa lite roliga bilder på Jessica, men just nu ska jag berätta vad jag fick lära mig idag...
 Det är så att jag fick köpa såna extra bra tandpetare( eller vad de nu heter) som heter GLIDE ??Jag hade lagt de  på vardagsrumsbordet för jag hade faktiskt tänkt o använda de. Så plötsligt är hela paketet borta. Efter en stund hittar jag Jessica o vad gör hon ? Ja, hon rakar bena med de nya tandbetare. Hon var själv jätte nöjd med sin nya uppfinning och rakade bena precis som man ska göra det och själv skrattar hon o säger FOTTEN FIN, FOTTEN FIN....
   
 

 De ser ju ut kanska lik rakhyveln. Och  dessutom funkar de ju för Jessica har inte ett enda hårstrå kvar på bena. Jag låvar.
thakock

sv: foten är bättre. Har fortfarande plåster på men det måste jag ha i en vecka.. =)

Gun

Hahahahaha! Det kanske man skulle testa. Det rycker väl ut håren med roten om man använder såna med dubbel tråd som jag har hemma:)

Surmorsan

Vad kul att du gillar min blogg och jag håller med om att min bild är schnygg... ;)

Ska ta en kopp java och surfa här på din blogg en stund som oxå verkar riktigt kul!



Kram!

FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

hahaha