OCH VEM FICK DISKA ?

Trodde ni sergöst att mannen skulle ta hand om all disk i går ? Nu pratar vi om en man som inte vet hur diskmaskin ser ut, frys o kyl blandas ihop och kläderna tvättas i torktumlare. Tror ni att jag låter honom o ta hand om min gammelmormors soppterin från 1900 -talet ?
 Om han fick som han ville då diskas det så att allt sopas i en hög och då in i disken lite vatten på o klart. Eller något av de HÄR alternativ går också bra.

I den svart-vita världen såg det ut så här. Men nu då ?



Nu har de gett över ansvaret till oss. De har ju köpt diskmaskinen  så det borde väl räcka tycker MANNEN.



ps
?????????? Vad är problemet jag fattar ingeting jag tycker att hennes plats är i köket
mannen
randa

sv; inte nästan.. utan helt klart ett MÅSTE!:OO Den är bara för bäst asså!! jag lovar!^^

Erika

sv: åh okej, men den var inte bra :P

felicia - hello kitty <3

ja det är ju verkligen det viktigaste :)

I M A N E ♥

hah aa :D

planer för idag?

Haedil *HUMOR BLOGG*

höhö okej (yy' :))

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Ja dom var jättegoda också.

Bella

Absolut ibland behöver man allt lite nytt i bloggen. Du får berätta vad du tycker om min nya design? kram



ha en bra dag!

Nora - HOTVOGUE

Fan vad klockren blogg!:) Hoppas du har en trevlig första advent? Kram!

Anki

Hahahahahahahahhaah



Kram

Emmelist

nej aldrig fel med hotellfrukost. åt som en gris :D

mina

God kväll gumman.Då är det första advent..vad tiden går snabbt..Hoppas att helgen har varit en skön helg som min har varit.Blir det jul marknad i dag eller? kram

Angelica - fyrbarnsmamman

Ja resan var riktigt härlig :)



Första gången jag var i tomteland där uppe