OM 5 MINUTER...

.. kan det gå riktigt illa..
Mannen ringde att han är på vägg hem och sa att jag ska sätta på kaffe och då kunde vi äta upp choklad askan vi har fått från Veronica. Vist ser det gott ut ?



Men nu är det ju så att jag har tjurat i dag och nu ser ju askan ut så här...



 Panik ... Vad ska jag göra nu då ?
A: Skylla på barnen?
B: Skylla på JÄTTE RÅTTAN ?
C: Skylla på honom ?
D: Erkänna o ta mitt straff?

 
thakock

shit...skyll på barnen! =P

Janne

Haha, gör som ni kvinnor alltid gör, skyll på mannen! ;D

Lisa

Jopp , men endel skriver inte så snälla kommentarer:S

Gun

Säg att han åt upp dem igår. Han kommer säkert tro på dig. Män har kort minne:)

vesna.blogg.se

gottt :D

evamar

Eller E. Skyll på vädret. Det funkar alltid! :)



Förresten, jag fick halsbandet idag. Tack, tack. Nu fick jag i och för sig det som var i guld - och inte det i silver, men om det inte spelar någon roll för den andra vinnaren spelar det ingen roll för mig heller! :)

evamar

Eller E. Skyll på vädret. Det funkar alltid! :)



Förresten, jag fick halsbandet idag. Tack, tack. Nu fick jag det som var i guld - och inte det i silver, men om det inte spelar någon roll för den andra vinnaren spelar det ingen roll för mig heller! :)

evamar

Eller E. Skyll på vädret. Det funkar alltid! :)



Och förresten, jag fick halsbandet idag. Tack, tack. Nu fick jag i och för sig det som var i guld - och inte det i silver, men om det inte spelar någon roll för den andra vinnaren spelar det ingen roll för mig heller! :)

Anki

Säg att du inte hittar den , du har glömt vart du la den???Hhahahahahahahaha



Kram

emma

hehe oj.. jag ser att man inte ska vara gjort av choklad när du är på dåligt humörler



skyllde du på barnen?

kram

till Janne

sv. Jag försökte, men han igenomskådade mig.Men det var ju bara för hans skull jag åt upp de för han har ju diabetes.ÄRLIGT.

K

HAHA! Den där paniken känner jag igen! =D Hur gick det? =P



Jo såg bilderna nu =) De fanns inte då jag var inne utan bara de på din man (?) =P Såg ut som om ni hade det riktigt mysigt =)