ÖRON VAXARE

Jag sa till Carmen Ly 3 gånger att vi ska börja gå ut nu och hon satt fortfarande fastklistrad framför TVn.

JAG: Carmen Ly ska gå nu... Carmen Ly..
CARMEN LY: Hm ???
JAG: Hör du ingenting alls ? När var det senast du tvättade örona ?
CARMEN LY: Hm??
JAG: ÖRONA ??
CARMEN lY: Vet ej.... Ja det var väl en gång...
JAG: Vet du vad människor heter som inte tvättar örona ?
CARMEN LY: ÖRON VAXARE !!!
Marre

Hahaha söt unge :)

Janne

Hahaha! Varför inte! Det är ju hur logiskt som helst om man tänker efter.



Det är bl.a detta jag gillar med barn. Deras helt oförstörda hjärnor som kommer med hur mycket fyndigt och logiskt som helst om man bara tar sig tid att lyssna på dom. :)

maria

hahaa hon är rolig :)

Isabel

Hehe klockrent ju, jag har nog ett och annat att lära mig av Carmen Ly :D

Em

Hahaha! Det nya skällsordet! "Du din öronvaxare!!"

Sv: Jepp, vi är knäppa - rätt skönt faktisk så slipper vi undan med så mycket. :D

God morgon!

attis

Hahahahahahaha. vilken härlig unge. Ve du , jag är lite rost fniss

Ha det bäst.

Kramen

Ellis

Hahahahahahah!!!! Skön!



sv: Blev inge läkare idag alls, skall få en annan tid i STHLM säger dem...

till Janne

sv. oförstörda? med såna föräldrar`? knappast