PAYBACK IS A BITCH

I morse sa jag ju till MANNEN o köpa en bakelse. Tror  ni att jag fick en ? Nej, inte det. Han skylde på en massa saker som att han ville skynda sig hem till mig... suck. Han tänkte att jag kanske ville välja själv..dubbel suck..
 Som kvinna tog jag saker i egna händer och gick till Sveas bageri ...



I lådan var ingen bakelse... Det var en smörgårstårta.....





Jag tycker inte om smörgåstårta, men mannen älskar det . Det här är bara för att gävlas lite.
 Hur dåligt känner han sig nu inte då...

ps
hon vet vägen till mitt hjärta
mannen
Irony by Linn

Hej! Hur har din måndag varit?



Ha det gött! =))

Jennie

Hehe mindre kul för dig och roligare för honom då :P

thakock

åhh vad gott! =O Jag vill me ha!!!

Janne

Haha, den hämnden skulle jag också kunna leva med.

Malle - Hockeyfru

oh finurligt av dig där!! :) haha ja man kommer aldrig tomhänt från ikea, de blev lite bokhyllor o gardiner:)

Gun

Funkade det? Fick han dåligt samvete? Ser otroligt gott ut.

f

japp :)

tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: haha yes. ibland kan han! ;)

till Janne

sv. Tror du ja ? Du fick inte straffet. Tro mig han ångrar sig nu.. HAHAHA

jasminnami

va hungrig ja vart nu! :(

ssssss

TACK =) vilken god acka.