PLÅGA MANNEN DAG 1

Nu ska jag börja banta mannen. Han har bestämt att han måste gå ner 20 kr och jag har fått en utmärkt möjlighet o plåga honom så jag hjälper ju gärna till. Vilken glädje o äta glass framför honom...vad han sprang efter mig för att få tag på skålet. Han ville ju ha motion sa han...Jag vill ju bara hjälpa till. Någon av er som vill bidra till min mans bantning
 Så nu är det dag ETT
VIKT: 106 BJÖRN KILON
DAGENS PLÅGA: Fick en smäll på fingrarna för han försökte smygäta en kaka.
DAGENS MOTION
: Köpte en träningsmaskin OCH BYGGDE IHOP DEN !!!!! Nu är vi på gång kära kvinnor
DAGENS RESULTAR: FORTFARANDE 106 KG. Han trodde att när han lyfte fjärkontrollen skulle han ha gått ner minst 5 kg. Troligen är vågen trasig ???




ps
hoppas jag går ner 106kg jag ska rymma bit för bit. Detta kommer bli ett rent h-te. Jag tycker riktigt synd om mig. Kan man få lite sympati????? snälla
mannen
simone

Haha låter bra det :) Ett utmärkt tillfälle att äta nyttigt båda två, peppa varandra :D

Egoinas mamma

Med en så vacker fru så måste han både lyda och se till att ha bra kondition! :D Men sen får han inte bli mager, det skall vara lite att gosa med! :D

God morgon!

Egoinas mamma

Jag äter efter LCHF och då äter jag enbart ovanjord-grönsaker, är det så din man måste välja grönsaker också? Det är jobbigt när man MÅSTE välja viss typ av mat. :(



Sv: Men jag slänger av mig duntäcket så fort jag hör något ljud! Tyvärr är det en del ljud.. Brrrr! :D

Gun

Hahahaha! Förstår att du njuter:D



Sv: Jag jobbar i kök på en förskola. Det är inte bestämt än när jag ska opereras, men jag ska till doktorn på Lördag.

thakock

Vilket sätt att terra sin man på! =D



sv: tycker synd om dej!