PMS ??

Först hade jag tänkt o ragga upp en prenumerant(bloglovin) för jag vill för någon helt obegriplig anledning ha 50 prenumeranter istället av 49 som jag har nu. Fråga mig inte varför.
Sen skulle jag skriva om en telefonförsäljare som inte gör skilnad på att få saker gratis och att få låna saker. Det sistnämda måste man ju lämna tillbaka. Men det var räntefritt enligt henne så det var ju JÄTTE bra.
Men nu tänker jag inte skriva om någonting alls för jag är tjurig. Nu kommer ni säga att jag har fått PMS. Ja mycket möjligt det för jag har ju inte haft sånt på JÄTTE länge , men jag tänker i alla fall vara tjurug ett tag till. Med eller utan PMS. Si så där en kvart i alla fall.
Erika

Vad söt du är som uppmärksammade min nya header, tack snälla! =)

Jennie

man får vara liet sur ibland med lr utan pms!

ävelicious

jasså det säger du, ja dom e ju bra och man får snygg kropp :D

Anki

I 15 minuter får man vara sur



Helt legitimt



Kram

Egoinas mamma

Jaha! Nu fick jag nog förklaringar till varför dina kommentarer i morse hade fel i blogg-adressen (du hade skrivit fel), du är sur och vill inte ens ha några kommentarer! :D

Gun

Vi lider alla av den bokstavskombinationen ibland..ja, utom männen då förstås, eller de kanske också lider när vi har det:)