SÅ FÅR DU DIN MAN O STÄDA


TRÖTT PÅ O STÄDA HUSET ? SÅ FÅR DU DIN MAN O STÄDA ISTÄLLET.
1. TA UT 1500 KR. TA DET SOM EN INVESTERING.
2. ÅK TILL HYPNOTISÖREN DANIEL JOHANSSON MED DIN MAN
3. ÖVERTALA DIN MAN ATT  OM HAN TILLÅTER SIG HYPNOTISERAS FÅR HAN EN ANKA FÖRE FRUKOST RESTEN AV ÅRET. MEN BERÄTTA INTE VAD HAN SKA HYPNOTISERAS FÖR. SÄG ATT DET ÄR FÖR HANS SNARKNING, FISANDE ELLER ANNAT LIKNANDE.
4. NÄR NI KOMMER HEM VISA HONOM VART STÄDSKÅPET LIGGER  
5. TA PÅ DIG MYSBYXOR, TA MED EN ASK SHOKLAD, SÄTT DIG PÅ SOFFAN O NJUT AV DEN VACKRA SYN.






PS
vad blir det för skilnad mot nu???
mannen

Malin

Funkar det?

Gun

HAHAHAHAHA! Och hypnosen tar bort det med Ankan också hoppas jag...?

evamar

Ge mig adressen till Daniel Johansson. Om jag dubblar summan kan vi kanske få bot på en massa saker? fniss

aaa

yeah. helgen har varit bra eller? :) KJAMIS

Janne

Är det inte enklare och billigare att muta med sex? ;D

emma

hade varit toppenide om det funkat, men kanske lite dyrt:)



har var eran farsag? kramis

till Janne

sv. Sexstrejka ? Är du inte klok? Varför ska jag straffa mig själv ?

Janne

Hahaha, ok är det så illa! Då kanske det inte är så dumt med att försöka hypnotisera honom ändå. Eller så får du dödshota med bajsblöjor igen. Du fick ju på honom en klänning genom det och det borde ju vara lättare att få honom städa. ;D

thakock

Hahaha är det så man gör? =P