SÅ KAN DET GÅ.....



Vad är det här undrar ni nu? Det här är våra påslakan. Nej, nej ingen har blivit mördad eller skadad på något annat sätt. Det är INTE BLOD !!!
 Ni kan också få såna fina lakan. Det ni behöver är:
1 VIT LAKAN+
1 STYCKEN LICKELY LIPS(GODIS)+


1 STYCKEN JESSICA. NI FÅR LÅNA HENNE FÖR RÄTT SUMMA PENGAR SÅ KLART.


      
OCH FÄRDIGT ÄR DE FINA O VÄLDIGT DYRA DESIGNADE PÅSLAKAN SOM DESSUTOM SMAKAR OTROLIGT GOTT.

K

jo alltid ;P



haha ojojoj =P Vilken bus-jessica! =D



fashionhaggan

Jag har en likadan sort, designaf av den fina prinsessan, och skulle jag gräva i skåpet, hittar jag nog gågra designade av storebror också, bra att man har kreativa barn!

ävelicious

javisst :)

Ellis

hahaha perfekt,kan du börja sälja och starta eget företag med din dotter som anställd! :D



SV: HAHAHA men jag tänkte väl, du skrämde mig ltie där.



Visst är Janne söt?

thakock

haha vilken konstnär ;)

Ellis

Hahaha vi behöver inte ge Janne sååå mycket luft, nu trappar vi ned tycker jag :D

Ellis

sv: DET ÄR TOTALT FÖRBJDUET FÖR JANNE O SKAFFA BLOGG! Det vet han - vi (läs: jag) har redan kommit fram till att det kommer handla om fiske och tråkiga saker så han får ej.



(svarar dig direkt i min blogg också så du vet)

Jennie

hahahaha ;D hennes framtida yrke kanske är designer?

Ellis

sv: Jag säger ju det!! Vem vill läsa om sådant? Nä de bra att han hänger bland mina snoppar! :P

emma

Är du säker? måste man verkligen sova 8h när man är gravid?



Det är många gravida som inte sover mer än 4 h per natt när de är gravida..

Ellis

sv: Ja jag vet hur gammal Janne är, har tom grattat han i bloggen när han fyllde år? Missade du det? :D

emma

hehe, var hon stolt över de hon gjorde:)? ler

Ellis

sv: HAHA han är 39!! Så nu har jag slutat retas! :D - han sade det själv :D

Gun

Hahaha, men vilket godis! Har jag aldrig sett förr.