SÅ KAN MAN OCKSÅ HA DET.....

.....på en SÖNDAG. Ibland är det bäst o stanna i sängen. Ibland är det livsviktigt o stanna i sängen. I bland har man bara dagar allt går så här......

Söndagsmorgon började bra. Jag vaknade med värk i ärmarna. Resultat av lördagens loppisförsäljning. Är man Asta 85 då är man.
Efter frukost märkte jag att Tessy har blivit snorig. En mindre katastrof. Hon klarar inte av o snyta så hon blåste ut snoret sen sträckte ut tungan o slickade ront munnen. Väldigt vacker syn. Är hon verkligen min dotter ? Det måste vara bara mannens gener.
Efter en stund då spydde hon ner sig. Jag hade ju precis tagit på henne nya kläder så det var dags o inviga de.
Några timmar senare var vi ute och Jessica, vild som hon är, ville gunga och fick gungan rätt i ansiktet. Blod sprutade överalt. Hon såg ut som en mördare från en sämre skräckfilm. Men hon var glad o skrattade hur mycket hon orkade. Jag blev livrädd o med skakande händerna bar jag henne i badrummet för att tvätta hennes ansikte o upptäckte att det var lite näsblod bara. Hon kollade i spegeln o skrattade o sa: TVÄTTA NÄSA, TVÄTTA NÄSA... nej, den där kan inte vara min dotter heller. För min dotter(läs Carmen Ly) skulle ha skrikit att hela blodet i hennes kropp tar slut och att hon dör vilken sekund som helst. Det behövs AMBULANS HELIKOPTER för guds skull....
Efter några mindre katastrofer som att jag försökte elda upp huset medan jag gjorde egna ljus med Carmen Ly eller att jag glömde ta på ugnen när jag skulle laga mat var det dags för söndagskväll o vanliga blodproven för mannen....
Han tar då provet o blir tyst....Blodvärdet var tydligen högt o då har man risk bland annat för hjärnblödning. Fråga mig om jag blev orolig ?  Han fick ta några prover till och ringa till sjukhuset och lova de o ta en ny prov i dag. Han vill ju vara MACHO MAN o inte åka in till sjukhus. Jag säger bara
bara.... dör han, då får han spö av mig.

I dag har han i alla fall åkt till jobbet och Carmen Ly har gått till skolan. Det är bara jag och MANNENS barn hemma. Jag lovar, de kan bara inte vara mina barn.De tycker inte ens om godis.
----------------------------------------------------------------------------------------------

JESSICA I GÅR MED LITE TANDKRÄM RONT MUNNEN OCH JA...NI SER... INTE MIN DOTTER..


emma

tack, nej de är inte kort tid.. mjölkdonator? vad är de för ngt? ammade du andras barn eller??



Erika

Filmen var super! Verkligen sevärd! Bara köp köp köp =)

Malin - Hockeyfruga

haha eller hur ;D hahahh vilken söndag, jisses!! :D

vesna.blogg.se

jaa =) ha en fin dag =)

Linda - ndaiL

Hej!



Jo en hel del :)

♥ takai

svar:

awh, tack sötnos! :D <3

Emma

fick du mycket pengar för de?

Räkte din mjölk till dina egna barn med då?

kram