SERIÖST ?

Hej på er. Har haft så mycket för mig i dag så bloggen har fått ligga på hyllan.
 Skrattan här o läser kommentarer. Seriöst trodde ni att jag går o köper 10 diamantringar till mig ? Och Janne mannen får inga teknikprylar. Om han har tur får han bo kvar. Det räcker väl ?
Om jag lyckas får jag köpa toalettpapper, blöjor o mjölk i dag. Högst onödig o lyxig konsumtion.
 När jag sa förra veckan att jag köper 2 kvinno haklappar för 1000 kr styck trodde vissa att jag verkligen gjorde det. Men kom igen. Det heter IRONI.
 Ni borde ju förstå att här köps inga dyra grejer. Här går vi bakom ICA och rotar i deras container. Gratis är väl ändå bäst.

Malle - Hockeyfru

hihi thanks! haha inte lätt de där med ironi, ja skrev när ja blonderade håret att nu är de bara att fixa siliconpattar, förstora läpparna och bli bitchig så är ja fit for fight..hur många trodde ja skämta..haha:D gratis är riktigt gott hihi

Gun

Hahaha! De är svårt att få fram ironi i inläggen och även i kommentarerna tycker jag.

Jag har gett dig en award i min blogg:)

pelle

Bloggvärlden, du vet - det går inte att vara skämtsam ;)

Erika

sv: Det tycker jag med :)

alexandra

oj så söt! :)

Isabel

Åh, så otroligt fin flicka :)

Ellis

hahaha jag var en av de somg ick på hakklappinköpet! haha