SNART ÄR DET JUL IGEN

Bara några veckor kvar till jul. Hittade denna bild från jul 2007. Rensar bland gamla bilder för att vi ska tömma min gamla dator. Många roliga minnen.
Mina söta Jessica o Carmen Ly. Denna jul har vi 3 tjejer o ge julklappar till och baka peparkakor med.


http://gaabriiellaas.blogg.se

yes :)

Ellis

Riktigt mysigt, tycker det är charmigt o vara rödhårig, det var jag som liten men avtog senare :D

emelie

gud så söta! :D



men eller hur?! det blir så överdrivet. 3 timmar i kö. det är fan sjukt

Jessica

Julen är så himla mysig! Längtar så det knakar :)

Janne

Och snart är julen över som tur är. ;

Isabel

Tänk så mycket livet hinner förändras på bara något år och två.

Gun

Jag längtar inte till jul. Bästa dagen på året är juldagsmorgonen när allt lugnat ner sig:)



Godmorgon!:D

till Janne

sv. Nej säg inte att du är en av de julhatare ? Jag har här hemma en. Han suckar o morrar hela december.

Janne

Jag förstår din man. Julen är inte rolig men det beror nog på all denna hets som är före julafton. Det har blivit lite bättre sen det kom ett barn i familjen (systerson). Det är fantastiskt skoj att se ett litet förväntansfullt barn på julafton.

sv.till Janne

sv. Vad då för hets ? Varför ska man hetsa upp sig inför julafton ? Det om inget annat dag ska man väl ta det lugnt. Systerson ? inga egna små pluttar då ?

Janne

Jag stressar inte eftersom jag inte bryr mig om julen men hela världen stressar runt mig. Julafton brukar vara lugn det är tiden fram till den som är stressig med all handel och julstök.



Nej, jag har tyvärr inga egna barn.

till Janne

sv. Men jag köper julklappar redan i augusti så här stressas det inte alls. Det är aldrig för sent o skaffa barn.

Och vad då vetenskapligt bevisat att ni är klenare. Är det inte ni som ska vara så starka o tuffa ?

Det är konstigt att ni kan hugga av handen och säga att det är ingen fara, men lite förkylning då dör ni...

Du är rolig du. Men inte så snäll på tanke hur du skrände din kompis i poolen.

Janne

Det är skillnad på att hugga handen av sig av sig och en förkylning. Hugga handen av sig gör bara ont, har en man förkylning är man helt utslagen och känner sig mer död än levande.Starka och tuffa är vi men inte när vi får en manlig förkylning. Ibland är det nästan så jag önskar att en kvinna fick känna på en manlig förkylning men riktigt så illa vill jag ingen kvinna. Jag gillar ju er.



Vadå inte snäll, det var ju bara ett litet oskyldigt bus, och förresten så misshandlade hon mig efteråt så det jämnade ut sig. ;D

till Janne

sv. vad då lite ? Om det hade varit jag som du busade med hade jag straffat dig så hårt så du hade fått säga hej då till den här livet. fråga mannen min hur han fick gå runt på jobbet med en röd näsa när han försökte o skrämma mig senast.

Janne

Hahaha, då vore det förenat med livsfara för mig att träffa dig för jag älskar att skrämmas. Och förresten så började hennes misshandel av mig redan i vattnet när hon höll mig kvar under vattnet med sina ben (hade hon blivit arg på riktigt-riktigt så hade jag inte varit med er här) och den fortsatte sen till långt inpå natten så nog straffade hon mig alltid.



Mannen: Hur skrämde du henne när du fick gå runt med röd näsa på jobbet? ;)

till Janne

sv. mannen är inte hemma nu, men jag kan berätta..

han stoppade näsan vart den inte ska vara och jag tog på den o vred så han hade röd näsa i 3-4 dagar.

en gång han retade mig mins inte för vad övertalade jag honom o färga håret svart fast egentligen var det ju inte svart färg.det slutade att han hade orange hår i 2 månader.

Janne

HAHAHA! Du är ond!

sv.till Janne

sv. hahaha jag sa ju det