SNART SMÄLLER DET

Tessy har fått tag på en ballong från gårdagens fest och vill äta upp den. Vad ska man göra om man inte får mat ? Jag undrar bara när det kommer o smälla ?









UPPTATERING: JAG TOG BORT BALLONGEN. JAG HAR VIST DÅLIGA NÄRVER.
vesna.blogg.se

jaa :D

Malin

Så sitter Simon med...men han har inga tänder så det händer inget haha!

Det med lakanen förblir nog ett olöst mysterium =)

Anki

Oj så spännande



Kram

Egoinas mamma

Hahaha! Det hade nog jag också gjort!

Anki

Jag trodde att jag skulle tjäna 150 kr i månaden och sen när metro skickade ut mejl att de inte skulle ge några pengar så tänkte jag att det vill jag inte vara med om sitta och ha en massa reklam på min blogg och de inte ens kan ge 3 öre per sidvisning, jag tycker synd om de som kämpat och skrivit och haft sidvisningar och aldirg blivit godkända, én hade 25000 sidvisningar och inte en enda godkänd! Om man inte får betalt då ska man inte heller ha reklam på sin blogg så andra kan dra in pengar ! därför jag gick tillbaka, jag fick inte hellermina sidvisningar godkända första gången hade jag, nästan 8000 och inte en enda godkänd



Kram