USCH. HUR SKA DET GÅ ?....

Hur är det med er ? Här är det fullt upp. Både lossasbarn och riktiga barn är här hos oss just nu och försöker o riva huset. Jag har fått motion när jag bar allt till förrådet  igen eftersom det inte blev någon loppisförsäljning idag. Mannen har fått lite högre feber, men jag misstänker att han har hållit termometern på glödlampan. Vad tror ni ?
 Måste nu börja fixa tacos till kvällsmat, men sen kommer jag o blogga lite roliga saker till er. Kan ju inte tråka er bara med våra skolproblem hela tiden.
 Förresten städade jag i badrumsskåpet och hittade 2 flaskor till med LISTERIN. Usch nu har jag fullt upp o skölja med listerin hela kvällen. Hur ska det gå ? hoppas mannen har skruvat fast gardinstånget.



ps
nu är jag nervös tänk om hon börjar klättra igen och jag som är döds sjuk. paniken är nära och barnen inlåsta


mannen
thakock

haha ta det lugnt med listerinen! =P

Isabel

Jaså, din man har barn sedan innan? Hur många?

Ta nu inte allt listerin på en gång :P

Ellis

så helgen skall gå ut på att supa på listerine? :P

Ellis

Tycker den med Bart såg väldigt vidrig ut.. Infekterad navel typ? Haha..



Jaha vad jobbar han med? Möglar i bilar?

Gun

Hahaha! Är det gott med Listerine? Vilken sort är bäst när man ska klättra i gardinerna?