12:E NOVEMBER VANILJMUNKENS DAG

 Ja, idag är det vaniljmunkens dag. Tro mig eller ej detta munk har fått en alldeles egen dag. Snart har vi dag för allting.  Ska ni fira dagen ? Jag äter inte vaniljsås så för mig blir det vaniljmunk utan vanilj. Och nej, det är inte lättare o köpa en vanlig  munk utan vanilj.  Då räknas det ju inte.Har i alla fall gett order till mannen för att köpa munkar. Får se om han lyckas den här gången ? Eller kanske han vill bli straffad som förra gången ? 


Egoinas mamma

Jag inbillar mig att dina straff-metoder är av en sådan sort att din man gillar de... ;D

emma

sv;haha nja, tack:)

emma

sv;haha nja, tack:)

Gun

Det finns nog viss risk att han vill bli straffad! Men då får ju du massage, så det kanske inte gör något?



Godmorgon!:)

Ulla

Det verkar som det finns anledning att fira varje dag. Förra fredagen var det grannens dag och då var jag ju tvungen att gå över till grannen och tjöta lite. Jag firade inte vaniljmunkens dag igår, fast jag gillar vaniljsås