VI I TIDNINGEN

I lördags var mina söta barn i tidningen. Jag hade ju hoppats att de skulle fixa min stavfel, men det gjorde de inte. Ja, det gör inte så mycket faktiskt. De är ju så söta så ingen märker ändå.



I morse blev jag överraskad när jag såg min insändare  i tidningen. Reportern kommer ju imorgon, men de publicerade insändaren också. De måste ha tyckt att den var läsvärd då.
Förresten ringde mannen till rektorn i dag. Inget svar och man kunde inte ens lämna medelande. Någon som är förvånad ?

http://gaabriiellaas.blogg.se

tack :)

thakock

Oj oj, nu blir det skriverier :P

Janne

Håller med dig om barnen. Ingen kommer märka stavfelet.



Hoppas det blir en massa skriverier om insändaren och att du verkligen får ett bra svar av dom styrande på skolan.

Tragiskt att det ska behöva gå så långt.

Em

Va du stolt över hur bra du skriver svenska. Bry dig inte om om det blir lite fel och så. Jag själv är ju norska och även om de två språken ligger nära varann så är det lätt att skriva fel. Jag har bestämt mig för att inte fundera så mycket på det, de som vill läsa vad jag skriver läser innehållet. Vill de korrigera min svenska så läser de inte min blogg för min bloggs skull. Jag tycker du är duktig. Roligt med din insändare också!!

cassandra

jo de verkar så :p

HANNAH - I'M BACK!

sv: åh tack så mkt.

Gun

Jag fick läsa flera gånger för att hitta stavfelet. De är så fina, era barn. Och du är duktig som skriver insändare och står på dig för dina barns skull. Du är en smart tjej, det märker man när man läst din blogg ett tag.

Anki

Jättebra att gå ut med detta mobbandet i skolan, det måste bli ett slut och det är skolledningen som ska ta i tu med detta!

Jag kan inte förstå hur det får fortsätta och om jag hade ett barn som mobbade något annat barn det skulle ta hus i helvete här hemma! Skulle någon mobba mina barnbarn , jag skulle vända ut och in på hela skolan! Det får vara slut på allt psykologiskt snack och pedogogiskt bullshit, nu får det bli handling!



Kramar i massor till Hela familjen

Jag blir så arg när barn blir mobbade, så fruktansvärt arg och jätteledsen

Gun

Mannen: Hahaha! Stackars dig...förlåt... Och lycka till:)

Kadri: Det går nog över snart. Försök stå ut! ;D

Jessica

Vart kan man läsa din insändare?

Bra att den blev publicerad! :) Kram!

till Janne

sv. fattar inte varför man ska behöva ta det så långt för att något ska hända. Rektor ringde ju igår så vi får komma o träffa stödteamet på fredag.

Isabel

Vilken fin bild på flickorna, ni verkar vara en sån härlig familj :)



Problemet med att räkna ut vilken vecka jag är i, är att jag inte kommer ihåg när jag hade min senaste mens första dag :o

Emma

vad är de ni har skrivit till tidningen? försökte hitta de på bloggen..läste ngt om att rektorn skulle ringa hem till er men att hon inte hade ringt under hela dan, och sen om ngn insändare.. har mobbningen blivit värre i skolan? Tycker så synd om Carmen Ly, förstår inte varför barnen ska gå på henne, hon verkar vara en sån söt och snäll liten tös.



Hoppas det löser sig!

kramar.