VI VAR KYRKLIGA

Innan vi fick gäster i dag hann vi vara kyrkliga. Tro mig det här händer inte varje dag, inte ens varje år. Carmen Ly har ju gått med skauterna och de´har gjort godis som de skulle sälja på julmarkand i Johanneskyrkan idag(eller i går om klockan har hunnit o bli efter tolv). 
 De hade en liten loppis, massa barnaktiviteter och en servering.
Det kändes lite kyligt i kyrkan. Massa kommunarbetare ja ni vet min insändare. Insändaren var ju anonym men alla visste direkt att det var vi. Ja, det sa ja ju direkt. Men, men vi o barnen fick sitta ensamma men vi hade roligt ändå.


TESSY MED SIN PRICKIGA KLÄNNING



TESSY TYCKTE ATT HON SKULLE HA KAMERAN.



BUSUNGEN JESSICA



BARNEN FICK FIKA



TA DEL AV LOTTER



SÄLJA GODIS



GODISAR ALLA BARN HAR GJORT



DE PYSSLADE VAR SIN NYCKELRING





OCH EFTER KYRKAN FICK VI GÄSTER, MEN DET TAR VI IMORGON FÖR NU ÄR JAG TRÖTT. NEJ, JAG ÄR DÖD

Alexandra

Tack för den jätte goda maten! Får lite dåligt samvete när jag ser berget med disk.. Men det kan väl Thomas ta hand om..;) Det var verkligen jätte trevligt å träffa er allihopa:) Å nu ska jag läsa lite på din blogg å kolla alla bilder på barnen. Natti natti kram!

vesna.blogg.se

sötisar :)

Em

Vad söta de är! Men att ni satt själv, tror du det har med insändaren att göra? I så fall är folk dumma i huvudet!! God morgon! :D

Anonym

Hehe tack,

Din blogg; Vad ligger den Johanseskyrkan ni va i?

tarja

Men, vad är det för kommunmänniskor??? Det jobbar för kommunen så de ska vara glada om någon talar om att det inte funkar som det ska på skolan...

Gun

Det ser jättemysigt ut! Jag säger som Em, om ni fick sitta själva pga insändaren är folk dumma i huvudet!



Sv: Jag har en tarmsjukdom som ställer till det för mig, men det gick bra igår på soppteatern.

HelloNicki

God dag :)



Hoppas att du får en underbar första advent!



Kram

louize

jadu, det är riktigt skönt med goda vänner (:

vad mysigt

Anki

Barnen verkar ha det jättetrevligt



Kram

När jag var ung gick jag i scouterna fram till jag var 13 år, sen blev det andra intressen, hahahaahahaha

till Alexandra

sv. Vi hade det jätte trevligt och barnen ville ju följa med er så klart. Carmen Ly tjatar fortfarande om er och Jessica trode att ni hade gömt er på övervåningen.