CARMEN LY OM KLIMATUPPVÄRMNING

MANNEN kollar på nyheter och det pratas om klimatförändringar och att det blir varmare på vår planet.

CARMEN LY: Vad då varmare?
MANNEN: Jag försöker o lyssna.
CARMEN LY: Men hur varmt då ?
MANNEN: Men tyst, jag hör ju inget.
CARMEN LY: Men blir det sommar hela tiden då?
MANNEN: Tyst.
CARMEN LY: Men blir det sommar då? Blir det varmt varje dag då ? Hela tiden ? Varje gång man går ut blir det varmt då? Blir det sommar låv hela tiden då ? Men pappa, PAPPA....
MANNEN:JAAAAAAAAAAAAAAA
CARMEN LY : Men jag vill inte bli brun. Jag kommer o svettas då hela tiden. Jag kan ju då inte gå ut för det blir för varmt. Jag kan då ALDRIG leka mera. Vad ska jag då göra inomhus hela tiden. Jag kommer då o sitta bara här på soffan o bli fet som pappa.
MANNEN: Va ? Vill du inte ha något lördagsgodis eller ?
CARMEN LY: Men jag vill inte ha en ÖLMAGE.
MANNEN: Men slipp det då.
CARMEN LY: Men pappa hur gammal blir du när jag blir 20 ?
MANNEN: Va? Vad är det med saken o göra?
CARMEN LY: Men säg då.
MANNEN: 57. Hur så?
CARMEN LY: Men vad gammal.
MANNEN: Säg HEJ DÅ till lödagsgodiset.
Ellis

HAHAHAHAHAHAH vilken skön dotter! hahahahahhahaaha :D:D



sv: men sluta! Ja vill ju ha barn! du skrämmer mig sådär :O

vesna.blogg.se

jaa :( superkul me mario

Gun

HAHAHAHAHAHA! Vad rolig hon är!:D

Rebecca

åh, tack :D vad glad jag blir!

kram!

Angelica

Tack så mycket :)

Det klart, det var ju ett sånt fint pris! :)

Linda - ndaiL

Gomorron!



Hoppas du får en fin söndag :)

thakock

Godmorgon!



Hehe, vilka ideer hon har!



Sv:För 60 bilder kosta det mej 2800 kr. Så det var inte så himla farligt. Eftersom man blir sminkad och allt.