GRATTIS TESSY 9 MÅNADER

I dag fyller vår lilla ``kinesiska pojken`´´9 månader.
Hon är väldigt pratglad och vill ha mycket uppmärksamhet. Hon skrattar mycket och är väldigt busig. Jag tror att hon kommer o bli busigare än Jessica. Stackars oss.
Hon kan stå upp om hon håller i bordskanten och hon kan sitta o leka med leksaker.
Usch hon börjar bli stor nu och snart har jag ingen bebis längre. Vem ska jag då bära runt ?

GRATTIS MIN SKATT, MIN ÄNGEL OCH MIN LILLA GULLUNGE.




ps
skulle möjligen din stackars man få den uppmärksamhet han försänar

mannen
Emma

Jo dom är de:) Grattis lilla Tessy på 9 månader--

vesna.blogg.se

åh va söt !! :)



nej va jobbigt :(

Gun

Gud vad söt hon är! Jättefin.

thakock

sv:jo då alltid trevligt! Blev pizza med ju så det var riktigt trevligt!

jjessicab

Oj, hon är ju snart ett år!

Grattis till sötungen! :)

Förvirrade Morsan

grattis :D

Josefine- mamma till Olivia

Grattis till söta tessy :)