NALLEN BAJSAR

Minns ni den stora nallen vi fick när vi köpte vitaminer ? Jessica har ju burit ront den hela tiden och den har fått följa med både till toaletten, sängen och i bilytflykter.
 I går hittade jag vit fyllnadsvadd överallt. Lite på gålvet, lite i sängen och lite i köket. Till slut hittade jag oskyldiga Jessica i våran säng leende: NALLEN BAJSA säger hon o visar mig en liten hanväska fylld med nallebajs(läs: vit fyllnadsvadd).  Hon hade öppnat sömnen mellan nalles tassar och grävt ut vit fyllnadsvadd varje gång nalle ville bajsa lite. Och detta vita nallebajs stoppade hon i sin lilla handväska.
  Jag är bara glad att det inte var hennes egen bajs som hamnade i hennes lilla handväska eller ännu värre: I MIN HANDVÄSKA. 
 Nu ska björnen gå igenom en reparation så att den  kommer o bli FÖRSTOPPAD och inte kunna bajsa mera.

Gun

Hahaha! Vad påhittiga barn är. Stackars nalle, förstoppning är inte kul:)

Ellis

Naaaw vilken otroligt söt bild!!!



sv: Haha just därför skall man köpa en massa lass när de toalettpappers rea - haha som sean stand up komikern sjunger - man skall ringa hela släkten!

Tiny

hahahahah nej men vad gulligt :D

aw

läste du allt ? :)

Malin - Hockeyfruga

:) hahaha va sött!! stackars nalle bli förstoppad :D

aw

AWW :D

K

Ja precis! Man har ju planerat för att få pengarna, blir panik utan! :P Men nu står det att dem ska komma, piuu!!! =D



Inte kul me dmagvärk, hoppas det gått över!



Vilken tur att det inte var annat bajs =D=D=D

MATILDA

Vilken myysbjörn !

haha tur att det då var nallebajs ;D

Josefine- mamma till Olivia

haha var ju tur att det var nallebajs som hamnde i handväskan :)