SNÖBOLLSTÅNG KANSKE ??

Jag har ju letat efter en present till en komis som ska fylla 40. Jag har letat o letat och vet inte vad jag ska köpa. Men nu har jag äntligen hittat den perfekta presenten. En SNÖBOLLSTÅNG.
 För man  behöver ju EN SPECIELL SNÖBOLLSTÅNG SOM GÖR PERFEKTA, LIKADANA OCH 60 SNÖBOLLAR I MINUTEN. Hur ska man annars kunna ha snöbollskrig ? Och hur överlevde vi innan den fantastiska tången tillverkades... Vad då gjorde barn snöbollar bara med händer eller ?? Så 1800 tal....hahaha

bild: inreda.com
Gun

Hahaha! Verkligen bra uppfinning:) Nu är det bara snö som fattas.

vesna.blogg.se

jobbigt =(

Mamma Jessica

Jo det var precis det jag gjorde ;)

Och det tog inte nämntvärt länge innan det blev varmt och skönt :)



Hehe vilken tuff tång, men hur ofta skulle man egentligen komma ihåg att använda den då? :P Jag skulle nog inte göra det, kanske första två gångerna, haha..

Lisa

Haha , vf?

K

haha vad häftig pryl! =P



Jo, jobbig typ! Hoppas han slutar höra av sig =D

emma

vilken häftig present..sån borde man kanke haft ler

du verkar vara en riktig loppis människa du.. har ni så mycket loppisar där du bor?ler

kram

emma

vilken häftig present..sån borde man kanke haft ler

du verkar vara en riktig loppis människa du.. har ni så mycket loppisar där du bor?ler

kram

Emma

tack så mycket. A ja tyckte med den var jätte fina!

Sofie

tack för dina fina ord :) jag kämpar på med rökningen och mina promenader (simmning på g) trots allt som händer runt omkring. Det är tufft emellanåt men jag ger inte upp, jag är en kämpe! Har ni hittat på för skojigt i helgen? :)

Madelen

Tyvär så är det väldigt svårt att få mig på bättre tankar.



Ja jag vet, och jag har följt dom nästan hela tiden och bara hoppats att han skulle klara sig för han förkänade inte att dö.

Gör du de, läs även början på deras resa för där står de en del symtomer och lite annat som dom fick reda på och de var innan hon startade blogen.

Isabel

Wow en sådan skulle jag vilja ha. Kan just tänka mig att i vinter kommer jag åka på en hel del snöbollar i nacken av min kära sambo ^^

Anonym

Ha ha ha så bra nu vet jag ju vad jag ska få,För det är väl ingen annan som fyller 40? Hoppas bara att man har nytta av en sån hihi.Kram Veronica