10:E SEPTEMBER

Morgon. Hoppas eran natt har varit lugn. Hemma hos oss dammsugade vi o städade i köket klockan elva på natten. Jag o Jessica kunde inte sova. Ja  Jessica sov inte och därmed var det jag som inte fick sova heller.Så det blev lite renare i köket fast bara buttelite.
 Efter 5 timmars nattsömn är vi utvilade o glada och trots folkets kissande i poolen fick jag ner min frukost.
 Nu blir det badande som gäller. Det blir så mycket på kvällarna så det hinner vi inte med. Så det blir badande på dagtid i stället. Kan det bli lyxigare än så ?
Lise-Lotte

Jag undrar också ibland hur vi hinner med.

Philippa - bebis i december

Sv: blir väl så när mamma väljer vad bebis ska lyssna på... framför allt jeff buckley får jag reaktioner på från bebis, kanske för att jag spelat den låten väldigt mycket under en period nu