16:E SEPTEMBER

Hej på er. I dag verkar det bli en fin dag med sol och värme. Ska försöka gå ut o njuta av det lite senare. Man vet ju inte hur länge värmen kommer o hålla i sig. Snart är det vinter och då kommer jag o gömma mig under täcket och hålla mig där tills aprill-maj. Vet inte ännu hur jag ska överleva vinter. Det får bli mycket glögg, pepparkakor och många kärleksfilmer.
 Hur överlever ni vintern ?
 

Jag och fotbollsspelarn

Nej, han var bara förkyld, men nu när det är så mycket svininfluensa så vill deras läkare att dom kollar så fort dom känner sig lite dåliga så att dom snabbare kan förhindra spridning liksom.

Jag och fotbollsspelarn

Jadå, jag vill inte bli sjuk.



Tacktack :) ska bjuda er alla på godis om jag går vidare ;) I promise.

Gun

Jag kan tycka att det är lite mysigt och kravlöst med höst och vinter, men i och för sig blir jag väldigt trött och hängig. Det är bara att stå ut:)