17:E SEPTEMBER

God morgon till er . Hoppas ni har såvit gott. Jag slapp o ha den stora nallen i sängen så  jag är glad. Den stora nallen har blivit en förbannelse. Jessica ville ta med den överalt. I går ville hon att den nästan en meter stora nallen ska förlja med henne i vår kvällspromenad.Kan ni tänka er en liten Jessica som släpar ront en jätte nalle på en långpromenad.Efter mycket men o om övertalade jag henne och lämna nallen hemma. Vems idee var det o skaffa nallen ? Jag skyller på mannen i alla fall.
 Vi tog en lång promenad med småttingarna medans Carmen Ly var på Kullen. Efter promenad gick vi till lekparken för att Jessica skulle få gunga och leka ront lite. Mannen min missförstog tyvär det hela och satt sig på gungan. Han har väl missuppfattat det med lekpark. Det är ju för barn inte för  45 åriga män.



Jessica skrattade åt pappan och jag kunde inte hålla mig från skratt  när mannen skulle av gungan, han hade fastnat med sin rumpa och kom inte ur. HAHAHAHA så blir det när man äter för mycket av den goda.

Tessy tyckte i alla fall att allt det där var väldigt konstigt.Ja Tessy det  här är din pappa. Stackars barn. Du får skylla alla dina framtida problem på din barndom.





Jag var i går jätte duktig i alla fall. Jag klippte gräset i framsidan. Hela två meter. Applåd till mig !!!
Sen tvättade jag alla(jag sa ALLA) fönster utvändigt. Applåd igen....
  Kollade på Idol lite grann på kvällen. Eller  jag försökte o kolla i alla fall, men mannen ville hela tiden titta hur det gick för något sport, tror det var fotboll. Jag o sport= MORRRRRRRR
 Så hade vi det i går.
 Nu är det torsdag och  Carmen Ly är  i skolan. Jessica tittar på pippi med nallen och Tessy sover. Jag ska dricka kaffe titta på Katrin och sen sätta i fart med lagret.

  Nu vaknade Tessy...  så mycket med kaffet då...... Ha en undebar dag.
 Kram Kadri
Förvirrade Morsan

Men det finns ju en hel del likheter med små barn och män, så kanske inte så konstigt att han ville gunga ;)

thakock

sv:hur mår du idag då? fått något kaffe än? =D



Jag jobbar på ett demensboende där jag lagar mat till dom boende 3 ggn om dan. Björken heter de.



Hihi, du får passa på! DEt är absoult värt pengarna!

Mindy

God middag..Man tackar för komplimangen..Hoppas att du får en skön torsdag.

thakock

sv: tackar! =D



Hehe, okej. Har du tur är dom snälla hela dagen! =)

Gun

Du visste väl att när männen fyller tolv slutar hjärnan utvecklas, sen är det bara kroppen som växer;D

jennifer

söt tjej i barnvagnen :D



Svar; Eller hur står helt stilla sen paff ramlar han

Egoinas mamma

Jag tror barn mår bra av föräldrar som bjuder på sig själva. Så jag tror era barn mår bra!! :D

Miiqa - jag överlevde min barndom

Det är tur att man kan ha något att skylla sina galenskaper på. Blir billigare terapi än om man måste leta reda på problemet först ;P



sv: Japp, vi ska gifta oss :D