18:E SEPTEMBER

God morgon till er. Såvit gott ? Jag har sovit som en bebis faktist.Väl behövlig skönhetssömn. 
 I går fick jag krypa under Carmen Lys säng och gräva fram allt som var bortglömd länge sedan. Vilka fynd man kan göra under soffor o sängar. Man kan hitta kläder o skor, leksaker o böcker, lite mat och annat gott o blandat. Jag fick gå ner på alla fyra och försöka o komma under sängen. Tyvärr är min rumpa alldeles för stor för att komma under så jag fick ta en lång borste och försöka o dra fram allt. Resultat  ? En hög med gott o blandat som måste sorteras. Jag ? Dammig med ett halvätet tuggummi på knät. Vad säger man?  Vacker hemma fru....
 Vi hade också en besök av en larmsäljare som hade tydligen inget hem o vara för han var här över en timme.
 På kvällen hittade barnen ett grönt hårspray och både Carmen Ly och Jessica såg ut som UFO i håret.
Barnen fick ta ett bad och försöka o tvätta ur det gröna. Efter badet somnade Jessica i mitt knä. Så gosigt.
 Vi vuxna. Ok jag och mannen tittade på lyxfällan och gick o la oss tidigt. Att leka dammborste hade tagit på krafterna.
 I dag är det fredag och då blir det fredagsmys. En utmärkt anledning o äta godis titta på film o softa.  I dag blir nya Wallander filmen som gäller.
 Nu blir det kaffe och sen et försök o uppfostra mannen min. ja, han är hemma i dag. Gud hjälp oss alla.


DAMMRÅTTERNA HAR ÄTIT UPP ALLA HANDDUKAR SÅ JESSICA FICK TA PAPPAS MORGONROCK TILL HJÄLP.



TESSY FÖRSÖKER O JAGA SIN NÄSA MED TUNGAN.






ps
nu är det helg så det är slut på friden måtte det bli  måndag snart så man får lungn och ro
mannen
Anki

Det var det värsta jag hört, så elaka människor det finns



Kram

mammagladh - Snälla, stötta mig

Vad spännande med Wallander.

Usch för er jobbiga granne, vad löjligt av honom rent ut sagt.

tarja

Vilka söta kort!!!

Egoinas mamma

Placera gubben i en fåtölj, ge han en tidning och en sixpack och fjärrkontrollen. VIPS! Så är åtminstone HAN ur vägen! :D

TAKAI

Hej snygging! ^_^ ~

Behöver du en prenummerant till på Bloglovin? :>

Lägger gärna till dig, om du lägger till mig.

Hihi, du kanske rent av tycker om min blogg.

xoxo

jennifer

svar;Tackar :D

Planer för helgen?=)